Hoppa till innehåll

Vad Tror Du?

Gamer 1

Vad tror du kommer att bli bäst utav:  

82 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 148
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

DS är inte alls double screen!.... Jag har för mig iaf att det är en förkortning på Developers system....

Och det är inte heller något tillbehör.... Det är en bärbar konsoll som typ GBA.....

Och det behöver inte vara tredje persons perspektiv.... Det kan vara första person.... Som i nya metroid hunters.... Där är det första person... Och på andra skärmen är en karta....

ursäkta men va betyder developers system då?

jag skrev "tillbehörs konsoll" och då menar jag att man kan spela NGC och GBA spel på den men även spela spel som bara är gjorda för DS.

och ja skrev att de KUNDE vara så som t.ex. med mario kart, men som i metroid hunters kan man ju inte visa en hel racing bana, med massa nintendo figurer på. :P

här är en bild på den http://www.nintendo.se/images/puffs/20040513074112.gif (som ja tog exemplet ifrån) bilden är från denna sidan (som nog många har läst)

ville bara säga de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Psp kommer kanske ha bättre grafik men....

Den kommer inte ha:

två LCD skärmar

Touch-screen

Mikrofon

Sladdlös kommunikation

mm

det är fullt med 2 skärmar

Plus att spelen till PSP kommer ÄGA yeyeyeyeye DS ser ut som en stenålders Gameboy :lol: HAHAHAHA L :lol: L

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PSP

Tekniska specifikationer

Mått: 170 mm x 74 mm x 23 mm

Vikt: 260 g

Skärm: TFT LCD-skärm med widescreen i 16:9-format, som visar över 16 miljoner färger med en upplösning på 480x272 bildpunkter

Inbyggt: Stereohögtalare, hörlurar och mikrofonuttag

Kontroller: Fyra knappar (X, fyrkant, triangel, cirkel), L1- och R1-knappar på kanten, vänster analog spak

Portar: USB (2.0 bekräftas senare), 802.11b trådlöst nätverk (Wi-Fi) och Memory Stick PRO Duo

Lagringsmedia: Utöver USB och Memory Stick är det huvudsakliga mediet för PSP Universal Media Disc (UMD), som är utvecklat speciellt för PSP

varför två små när man kan få en stor :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

PSP

Tekniska specifikationer

Mått: 170 mm x 74 mm x 23 mm

Vikt: 260 g

Skärm: TFT LCD-skärm med widescreen i 16:9-format, som visar över 16 miljoner färger med en upplösning på 480x272 bildpunkter

Inbyggt: Stereohögtalare, hörlurar och mikrofonuttag

Kontroller: Fyra knappar (X, fyrkant, triangel, cirkel), L1- och R1-knappar på kanten, vänster analog spak

Portar: USB (2.0 bekräftas senare), 802.11b trådlöst nätverk (Wi-Fi) och Memory Stick PRO Duo

Lagringsmedia: Utöver USB och Memory Stick är det huvudsakliga mediet för PSP Universal Media Disc (UMD), som är utvecklat speciellt för PSP

varför två små när man kan få en stor  :D

Ok.... Jag hade väll fel med trådlös kommunikation.... Men det är ju bättre med två skärmar än en....

Och.... Sorry då.... Karata.....

Redigerat av Link64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...