TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har ni hört att Battlefield 2 Har kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
[PC]Boot Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Japp! Jag har sett bilderna också! :) /r Det har inte släppts!!!! Redigerat 1 Juni 2004 av [PC]Boot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 det verkar roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 heter battle field:vietnam och det har kommit ut...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 BF:v är ute ja, men det är inte BF2! BF2 ska var ungefär som DC fast ett eget spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Undrar vilket krig man spelar i då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Kriget kommer vara påhittat (alltså ett krig som inte existerar/ ej har existerat). P.S. det är nutid som sagt. Det kommer vara en kamp mellan USA och Kina, där det kommer vara förstörbar terräng (man kommer alltså kunna skjuta sönder träd och byggnader). Samt så kommer alla missiler att vara målsökande. Sen så använder dem en helt ny grafikmotor så grafiken kommer vara väldigt mkt bättre! Sen använder dem oxå en så kallad "Ragdoll" fysik, jag vet inte vad det menas, men jag förmodar att det e bra eftersom dem visade det så tydligt på sin sida :lol: Och för det sista så kommer alla kartor/ mappar vara mycket större än vad dem varit tidigare på Battlefield 1942 och Battlefield Vietnam, vilket betyder att man kommer kunna spela väldigt många fler online Enligt mig, så låter det här spelet mycket lovande! Några bilder: Battlefield 2, bild #1 Battlefield 2, bild #2 Battlefield 2, bild #3 Battlefield 2, bild #4 Battlefield 2, bild #5 Battlefield 2, bild #6 Battlefield 2, bild #7 Battlefield 2, bild #8 Redigerat 1 Juni 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ska förhandsboka de direkt! Men de verkar ju va exaxt samma vapen som på förra, vet nån om de e de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag tror "ragdoll" är en grej som gör att det ser lite verkligare ut när gubbarna ramlar dvs. dör. så att inte gubben springer, blir skjuten och åker ned på marken som en fyrkantig låda; om man träffar i armen så slänger den typ med armen och om man träffar i huvudet ( :D ) så "flyger" gubben bakåt och hamnar på rygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 d där är ett spel jag måste skaffa. men man behöve nog en ganska bra dator för att d ska kunna gå att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) För det första så kommer vapnen vara mkt bättre gjorda, finns säkert några som liknar vapnena på Destert Combat. Och för det andra, så ja, man lär nog behöva en väldigt bra dator :lol: ... Och för det tredje så kan ni se några "klipp" från Battlefield 2, här... Tre stycken Trailers Battlefield 2, klipp #1 Battlefield 2, klipp #2 Battlefield 2, klipp #3 Halvtaskig skärpa... men dem duger :D Redigerat 2 Juni 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vet någon om det kommer att komma till Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.