bladeII Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 snälla kan nån säga hur man kommer upp på dom där bergsvägarna där det är en trappa fast man når den inte snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är tidvatten... vänta 6 h så blir det högvatten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 måste man verkligen vänta 6 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 gå in och ut.. så brukar det byta när du hämtat alla ingredienser från en höjd.. jag har bara 3 shoal shell eller va de heter.. jag samlar på dem :) man kan ha evigt juuh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det säger killen utanför (om högvatten) men sen när har tränarna varit smarta? De använder inga vidare bra attack-kombinationer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 + sing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ja, iallafall irriterande när dom gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 riktit irriterande.. jag stör mig på frozen solid åsså.. jag bytte ut groudon och skickade in kyogre mot en dusklops på lv 51 (den i ligan) så använde den ice beam så frös jag.. och det e ju inte ofta det händer.. såå störit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rajak Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vad har man den där blandningen till som man får närman har blandat alla???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 va gör shoal shell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vart ligger Shoal cave? (glömt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 någonstans över sotopolis tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg