Ollox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Vart hittar man dragon scale??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HenkePenke Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tror du ska möta Dragon killen i Meteor Falls några gånger, till slut så kommer han ge dig den... eller så får man Dragon Fang av han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) du har rätt henkepenke.. man får dragon scale av shelgon som han har fjärde gången.. själv har jag mött han tre och han vill alldrig möta mig sin fjärde!!!!! grrr :angry: Redigerat 2 Juni 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 vad gör dragonscale daah??? Jag behöver lite tips om hur man ska klara av drake the dragon master i ligan och vart 'den så kallade regnskogen' ligger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 trada seadra med dragon scale så får du kingdra.. andra frågan.. har du sapphire så är det bara att använda kyogre du kan ha den på leveln du fångar den om du inte använder GS då.. och tredje frågan kan jag ibte besvara för jag fattar inte vad du menar med "regnskog" i R/S! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Dragon scale gör så att omdu ger en sedra den och linkar den så blir det Kindra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jja skrev det niklas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Smaragd nån sa att man kunde fånga Feebaas i regnskogen men vart ligger regnskogen och jag har faktiskt 'RUBY'! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Kolla tiden da.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det finns ingen regnskog och ja de va tätt niklas.. det enda stället som det e möjlugt att fånga feebas på är där killen med en massa wingull bor och så fiskar man där.. jag har bara en milotic för tillfället.. jag hade massor med feebas innan men nuy kan jag in te hitta den igen :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 i viken stad är det han bor i då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ollox Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Gå åt vänster eller höger ut ur fortree city!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg