Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (SuiCune @ 02/06-2004 20:41:18) Jag börjar bli trött på detta!! denna regeln bryts hela tiden! Kan den inte bli lite strängare? eller att typ vissa kan få "lisens" och säga till dem att de ska sluta med det? om du ser nån bryter mot regel ANMÄL det bara istället för att göra ett inlägg som handlar om det Ska komma från rätt mun...Du startar ju massa ämnen om att regler bryts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 om man gör en röstning utan omröstnings kort så ska det bli anmält.. fast ibland om man frågar något så kan topicen bli låst med §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Asså plz manga master kan du sluta leka polis och anmäla som vi andra? Låt modsen och admin göra sitt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 leka polis e mot reglerna mitt 800:e inlägg.YIPPI!!!!!ELITE GAMER!!!!skrattar bäst skrattar sist Star Wars B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Asså plz manga master kan du sluta leka polis och anmäla som vi andra? Låt modsen och admin göra sitt.. ingen fattar alltså.................jag anmäler ALLTID!!! jag ha aldrig skrivit i en tråd som bryter mot en regel 1.11 eller vad den bryter mot! Men jag tycker att det är så många som bryter mot 1.13 att den kanske bordee vara lite strängare alltså hårdare straff! fattar ni nu vad jag vill påpeka?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Då kanske du borde fortsätta anmäla och sluta leka polis kanske? bara en tanke.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Då kanske du borde fortsätta anmäla och sluta leka polis kanske? bara en tanke.. :rolleyes: Det är inte så mycket bättre att säga i en tråd vilken regel en annan person bryter. Glöm inte det. Kommentera aldrig någon annans misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vilken tråd då om man får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg