0013 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vänta det räknas väll inte hur många ggr man har blivit stulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag vill gärna vara med :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Kirby hur många gånger har du stulit eller försökt stjäla? Och 0013, nej det räknas inte. Men klubben blir nere lite då jag ska bort igen. Den blir nere kl.01.00 inatt och öppnas när FD kommer hem. FD hoppas jag kommer märka det här inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ja vill vara me ;) , :angry: någon tog 1000p från mej. :angry: Jag e mee :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Till er som tror att jag har stulit så är det bara att en moderator har rensat ellä nåt. Skulle aldrig falla mig in att stjäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Ska gruppforumet börja snart eller :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Gruppforumet kommer att starta om.... ca 3 år känns det som. Alla medlemar får ge poäng så att gruppforumet går fortare att starta. Har sammlat själv på ett tag. Och angående det hemlig stämplade saken så ska dom som anmäler sig till detta heta Napoleon-Napoleon och Brände Flugan. Har varit på semester och har inte kunnat svara på ett tag hoppas att några av våra sekreterare har fixat medlems listan jag har fullt upp med att samla poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag ä sk*t sur nån snodde poäng av mig aldeless nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 OKej,skickar lite nu,men hur mycket har vi ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Sno poäng är det värsta jag vet vi har ca 3900 har köpt själva forumet men inte har jag startat det än måste ha medlem sak först och dom kostar 4500 p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag vill va Brände flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Okej jag skickar ett Pm till dig nu. Ændrat: Har kollat på priset på mer medlemar och det kostar 8000p nu måste man spara annu mer... men jag har kommit på en grej alla medlemar som inte vill vara med på gruppforumet kan då PM:a mig. Redigerat 30 Juli 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.