Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Siffrorna menar hur många gånger man har stulit, och du är med. Vi har 13 medlemar i HSPK jippie Någon som vill bli sådan som tar emot medlemarna via PM?Vi har en Sekreterare redan Sanji glämde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Siffrorna menar hur många gånger man har stulit, och du är med. Vi har 13 medlemar i HSPK jippie Någon som vill bli sådan som tar emot medlemarna via PM?Vi har en Sekreterare redan Sanji glämde det. tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1)(Sekreterare MED) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Sekreterare MED betyder en Hjälp som hjälper mig med att ta emot Medlemarna via PM och HedersMedlem betyder sån som hjälper till och tar emot frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 För att starta ett gruppforum behöver vi mycket P för man måste ju köpa många sådana som kostar 4500 p som man kan ha plats med medlemar och en sån ger 5 platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tänker inte gå med i eran töntiga klubb.Stjäla poäng är askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Darth_Vader:Då behöver du inte skriva här om du tycker om att stjäla! Redigerat 2 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Master_Link hjälpte mig att räkna ut hur mycket allt kommer att kosta sammanlagt. 21500p komer det att kosta allting alltså tre stycken sådana som man måste ha för att starta ett som kostar 4500p ochså grupp forumet som kostar 8000p 4500.3=13500p+8000=21500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Siffrorna menar hur många gånger man har stulit, och du är med. Vi har 13 medlemar i HSPK jippie Någon som vill bli sådan som tar emot medlemarna via PM?Vi har en Sekreterare redan Sanji glämde det. Jag vill ta emot medelanderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 j*vlar :blink: vi behöver medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Master_Link så du vill bli Sekreterare MED det är OK då får det när jag och Sanji har diskuterat klart om en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag vill va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Master_Link så du vill bli Sekreterare MED det är OK då får det när jag och Sanji har diskuterat klart om en grej. Men du vile också ha en som tar emot medelande jag ställer upp. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.