Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det krypet som jag hatar mässt e: MYGG!!! HATAR DEM!!! :angry: :angry: Det är lätt att låta bli att klia sig.. Jag skonar inte myggen. Jag tar dem vid första läget.... Annars hör man samma ljud resten av kvällen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Försöker undvika dom istället för att döda dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Om man ser massor med myggor så går man inte och dödar dom, jag springer bort ;) Men om jag bara ser en eller kanske två så dödar jag dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag dödar getingar om de sticker mig om de inte stuckit mig en går jag därifrån innan de gör det (jag räddar de från mig själv asså :P ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det krypet som jag hatar mässt e: MYGG!!! HATAR DEM!!! :angry: :angry: tycker jag också! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 mygg är så j*vla jobbia :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 mygg är så j*vla jobbia :angry: Inte själva myggen men deras gaddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jo myggen,dom låter så j*vla störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Fästingar är jobbiga! Man känner inte när dom kryper på än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Fästingar är jobbiga! Man känner inte när dom kryper på än. Ja, Fästingar har jag inte tänkt på brrr... Ska jag vara ärlig har jag bara sätt fästingar i en mäniskas kropp inte vilda (som om de skulle vara tama i människans kropp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag är sätt många :) det kliar efter att dom bittit på än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 har aldrig fått en fästing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.