Gäst Frooz Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ´tänk er bara att ni får en stor skugga över huvet och sen dör... Ps otroligt ni har skivit as mkt i tråden på en dag visste inte att kryp var så viktiga för er... Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag hatar mygg och getingar......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Om ni slår igäl en fluga eller liknande och den fortfarande lever då brukar dom flästa trampa på dem... Men jag fick bara tanken vad ont det skulle göra om det kom en som var 100 gånger så stor och slog meg så jag börja lida sen så blivit trampad på av en fot som väger 10000 ton ( känndes det som ) tänka bara ajjjjjj antingen krossa så dom dör eller låta dom vara och dom får ligga där och lida villket väljer man som djur vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Som djur vän dödar man dom om dom lider... Fast om dom surrar och åker i luften så bryr dom sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hatar då myggor flyger nära örat f*n vilket ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det har jag aldrig hört, vilken tur för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Fästingar är jobbiga! Man känner inte när dom kryper på än. De är jobbiga , men jag dödar de inte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har aldrig haft en fästing men mina katter vi brukar slänga in dom i elden det sprakar som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.