wetter Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja så långt har jag ju kommit, jag har klarat majorasmask han dör och det hakar sig... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jaha...sen dansar de bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 snäääääääälla berätta vad som händer i detalj, alltså typ: man spelar songen, det kommer konstiga ljud som aoooooouh ooooaahoooooooo. Och sedan vänder sig skull kid åt höger och åt vänster.sen skriker han suuuaaaah, gaaaaah, skrrrriiiiiaaaaaaaaaaaahhhhhhhh. do kommer det en bildpå swamp, där tonas en gigant upp. sedan... typ :o :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja, sen kommer alla upp, och hålleer kvar månen...sen så ska man bara döda Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 :rolleyes: och sen så... SKIT SAMMA!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det ser bättre ut när man ser det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det är klart, om jag skriver en bellman historia nu och du får höra den dagen efter så är den ju roligare när du får höra den istället. :unsure: det är väll likadant med tv/pc spel... eller :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 mm..precis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tm011 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 chipet i spelet kan ha gåt sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 den som ansluter till självaste N64, ja...om man satt i kasetten snett så kan det hända.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ta det till nån data-butik så kanske dom kan laga chippet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag såg det i söndags hos en polare så det är lugnt. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg