Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har aldrig spelat det :) Nej, jag har märkt det. Men du vet ju iallafall hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja det vat jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Inte just med namnet Sommarruset men vi har sprungit många rundor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Inte just med namnet Sommarruset men vi har sprungit många rundor.. va kallar ni dt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nej vi har den så kallade roliga nibblebragden med 30km cykling 2,5km joggning och 500m simning sen på högstadiet blir det scheeleklassikern med 45km cykling 10km joggning coh 1km simning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 nej vi har den så kallade roliga nibblebragden med 30km cykling 2,5km joggning och 500m simning sen på högstadiet blir det scheeleklassikern med 45km cykling 10km joggning coh 1km simning Är inte det där lite väl jobbigt? Måste alla på eran skola göra det där? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 vi ngt som heter skoljogan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Våran skoljogg är 3,4 km Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 På våran skola har vi något som heter Sommarruset, då springer alla på skolan en runda. Är det någon mer som har något sånt? vi hade nåt liknande, men det hette inte så... och det var väldigt tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nästa år är vår skoljogg 7,7 km Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Min är typ 3 km nu men näst nästa år är den som yoshis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Min är typ 3 km nu men näst nästa år är den som yoshis Vi brukar få springa 5 km på våran skoljogg. Jag tycker det är rätt lite, men i 6:an fick vi springa 3 km. Det var det yngsta jag har varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.