DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det var inte så mycket :) Det kanske blir något att köpa någon dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 GC det är inge kul Dom har inte alls några roliga spel. PS2 har då roligare än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 GC det är inge kul Dom har inte alls några roliga spel. PS2 har då roligare än det. Som t.ex?... Vilka playstation 2 spel är bättre än metroid prime t.ex?.... Jag bara undrar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hej hur vet man vilket man ska köpa playastation2,xbox eller gamecube vilket ska man köpa???? köp xbox ir ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tycker du bör köpa Game Cube. Det har mest och bäst äventyrliga spel. ;) :) ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Gamecube om du vill ha en billig. Xbox om du vill ha en hårddisk. PS2 ommmm duuu vill haaa enn...... ja skit i det Men Gc är bäst(tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) GAMECUBE Redigerat 5 Juni 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.