Dream Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 hej alla detta hände mig: 28maj så var jag i en ämne där omega skrev och att det är en tävling som om man gör en snyggt avetar så får man 1000p och han var lite dum och sa att dem är fula så jag sa till honom att inte säga så . men då fick jag 4 varnigar men jag är glad ändå han har iallafall sluta kalla dem avetaren fula :)
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Ööhhmm... Du har inga varningar men hur kan du känna dig glad?
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 hej alla detta hände mig: 28maj så var jag i en ämne där omega skrev och att det är en tävling som om man gör en snyggt avetar så får man 1000p och han var lite dum och sa att dem är fula så jag sa till honom att inte säga så . men då fick jag 4 varnigar men jag är glad ändå han har iallafall sluta kalla dem avetaren fula :) hur kan du va glad om du fått 4 varnigar jag skulle vara ledsen om jag fick en
Dream Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 jaha ni om ni tycker så man kan väl inte teppa över en sån sak man kan säga att man hade otur där men jag ville ju inte säga att era avetar är fula det är ju inte snäll om ni vet vem ruffy är så kan ni förstår
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 hej alla detta hände mig: 28maj så var jag i en ämne där omega skrev och att det är en tävling som om man gör en snyggt avetar så får man 1000p och han var lite dum och sa att dem är fula så jag sa till honom att inte säga så . men då fick jag 4 varnigar men jag är glad ändå han har iallafall sluta kalla dem avetaren fula :) Vad snackar du om?Du har ju inga varningar
Dream Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 ju om du kollar där i hörnan vid min avetar så finns det orange som är vita dem är varnigar eller inte???jag bli nu förvirrad ,en om det inte är det orange är det där det blåa brickorna
KazeN Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 det är det oranga som är varningar fast dom måste vara mer knallorange så att säga då ser man att man fått en varning och dom andra är mer genomskinliga.
dragon_66 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) ju om du kollar där i hörnan vid min avetar så finns det orange som är vita dem är varnigar eller inte???jag bli nu förvirrad ,en om det inte är det orange är det där det blåa brickornaliksom DB MASTER läs reglerna för att veta en del grejer här <_< Redigerat 3 Juni 2004 av dragon_66
Dannie Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Du har inga varningar... ;) Intressant upplysning förresten... §.1.11. Är de vita fälten ifyllda med rött har du åkt på en varning. Dessutom så borde du fått en notis om det.
Rekommendera inlägg