finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Super Mario Curciut (stavning) har jag spelat hos en kompis. Det är roligt, tröttnar långsamt, SoR, svårt spel av det jag spelat =P verkar kul iaf
Gäst Felix Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Ja rekomenderar Sword of Mana. De e skitbra. Och frågar du Might säger han nog detsamma. Det var ett bra tag sen ja köpte det och ja har inte tröttnat.
Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Ja rekomenderar Sword of Mana. De e skitbra. Och frågar du Might säger han nog detsamma. Det var ett bra tag sen ja köpte det och ja har inte tröttnat. nje skit bra är det ju inte...köp dragonball 2 istället=)
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Nej...... Köp the legend of zelda a link to the past/four swords!
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Jag Vet inte Vilket jag ska köpa men jag tror: the legend of zelda a link to the past/four swords Ps Tycker du det?
Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Just nu rekommenderar jag starkt Pokemon Ruby version eller Sapphire Version! :lol:
Rekommendera inlägg