Gäst G.R.I.M Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vilket Spel Rekomenderar Du ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Super Mario Curciut (stavning) har jag spelat hos en kompis. Det är roligt, tröttnar långsamt, SoR, svårt spel av det jag spelat =P verkar kul iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Pokemon R/S tycker jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja rekomenderar Sword of Mana. De e skitbra. Och frågar du Might säger han nog detsamma. Det var ett bra tag sen ja köpte det och ja har inte tröttnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja rekomenderar Sword of Mana. De e skitbra. Och frågar du Might säger han nog detsamma. Det var ett bra tag sen ja köpte det och ja har inte tröttnat. nje skit bra är det ju inte...köp dragonball 2 istället=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nej...... Köp the legend of zelda a link to the past/four swords! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag Vet inte Vilket jag ska köpa men jag tror: the legend of zelda a link to the past/four swords Ps Tycker du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag Har redan båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 köp zelda: Alttp eller metroid: zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 PKMN R/S, Yoshis Island, Spyro....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Just nu rekommenderar jag starkt Pokemon Ruby version eller Sapphire Version! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg