Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (orson @ 04/06-2004 13:24:27) som vanlig skola fast man andvänder en dator och skriver på i stället för penna Äkta lyx!!! Tycker du det är kul att någon har problem med sin skrivning? Skulle du vilja vara en dicelexiker elle hur det stavas? Det är tvärt om mot värsta lyx. Man kanske tycker det är lyxigt om man är normal och ser en annan med en bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har inte skriv problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men vill börja it för atyt det är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (sanji @ 04/06-2004 07:58:59) (Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:58:15) Har man inte penna? Bara dator? Ja, precis så är det. Men det är bara för de som har stora problem med skrivning. jag har absolut inte problem med att skriva :angry: och så är det lättare att inte ha en massa böcker och i stället ha allt på datorn för jag tappar bort böcker ganska lätt........ och dannestorm man lånar en data av skolan man kan ju köpa en data om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har inte skriv problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men vill börja it för atyt det är roligare Jag vet att du inte har skrivproblem. Det hade man märkt lite på stavningen i sånna fall. ullbergan: Det lär nog vara ganska dyrt med bärbar dator. Vet du vad en kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men om man vill utbilda sej till något inom dator kan man gå olika gymnasium, då finns det inriktning IT, du får en laptop (bärbar dator), du får använda den till allt men det som du använder i skolan ska helst få plats, efter 3 år där kan du välja ny inriktning, tex om du vill bli spelskapare, kan du gå en inriktning där du lär det att skapa spel. Rätt fräckt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Men om man vill utbilda sej till något inom dator kan man gå olika gymnasium, då finns det inriktning IT, du får en laptop (bärbar dator), du får använda den till allt men det som du använder i skolan ska helst få plats, efter 3 år där kan du välja ny inriktning, tex om du vill bli spelskapare, kan du gå en inriktning där du lär det att skapa spel. Rätt fräckt faktiskt. Men det är ju faktiskt en väldigt bra utbildning ändå. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 01:43:14) Men om man vill utbilda sej till något inom dator kan man gå olika gymnasium, då finns det inriktning IT, du får en laptop (bärbar dator), du får använda den till allt men det som du använder i skolan ska helst få plats, efter 3 år där kan du välja ny inriktning, tex om du vill bli spelskapare, kan du gå en inriktning där du lär det att skapa spel. Rätt fräckt faktiskt. Men det är ju faktiskt en väldigt bra utbildning ändå. :cool: jag funderar på att gå där! det e kul att göra spel, jag har redan gjort ett bra seriöst spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag skulle också vilja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.