Hoppa till innehåll

Finns Det Någon Gömd Extra Nivå?

Rekommendera inlägg

Jag har hört att det ska finnas en extra nivå/bana gömd någonstans i spelet (Donkey kong 64). Stämmer det, och i så fall, hur hittar man den? Jag har varvat, så det borde ju inte vara några problem? Jag har tagit alla feer också, men det hjälpte inte. Är det något annat man måste samla på för att få tillträde till den extra nivån? Hoppas det är någon som har svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört att det ska finnas en extra nivå/bana gömd någonstans i spelet (Donkey kong 64). Stämmer det, och i så fall, hur hittar man den? Jag har varvat, så det borde ju inte vara några problem? Jag har tagit alla feer också, men det hjälpte inte. Är det något annat man måste samla på för att få tillträde till den extra nivån? Hoppas det är någon som har svaret!

Visste inte att det fanns en Extranivå jag har också varvat spelet och tagit alla fairys men kommer inte ihåg någo extranivå bara Extra Gyllene bannan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man i slutet kommer till skeppet som tillhör den onda King. nånting kommer inte ihåg vad han hette.... Där han brukar sitta kommer man till.... Hur får man tag på bananen som är i ettt rum där fasst dörren är låst?

Vad är det för mening med det. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Master_Link @ 04/06-2004 15:17:51)

När man i slutet kommer till skeppet som tillhör den onda King. nånting kommer inte ihåg vad han hette.... Där han brukar sitta kommer man till.... Hur får man tag på bananen som är i ettt rum där fasst dörren är låst?

Vad är det för mening med det. <_<

Ok, kommer man in på den extra banan där oxå? För om du menar den banan man får innan man har klarat K Rool, så är det ju inget vits med det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Master_Link @ 04/06-2004 13:29:46)

Visste inte att det fanns en Extranivå jag har också varvat spelet och tagit alla fairys men kommer inte ihåg någo extranivå bara Extra Gyllene bannan.

I manualen som hör till spelet "säger" Cranky att han har gjort en extra nivå som inte var tillräckligt dålig för speltillverkarna, och gömt den i spelet som en värdefull diamant. Men det kanske inte stämmer, det kanske bara är ett skämt? jag tycker jag har letat överallt, och försökt att trycka på alla möjliga knappar i K.Rools rum, men det går inte... Har du tagit alla guldbananer? Det har ju visserligen inte jag. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...