Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 min sämsta skolmat är lasagne eller hur man nu stavar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Tomatsoppa. :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Soppa är äkligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 köttfärssoppan e sämst av allt. måste altid skita då jag kommer hem efter att ha etit de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Soppa är äkligt! Inte Brockolisoppa mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Den skolan som jag går i, Fuxernaskolan, har bra mat ibland men soppan är riktigr rälig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;) när vi får soppa tar ja fil ;) soppa lr örtgratinerad(vet inte hur dt stavas) fisk e dt absolut äckligaste vi någonsin fått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 köttbulle soppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ärtsoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ärtsoppa vi får aldrig bara ärtsoppa utan vi får pannkakor om man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Star Wars @ 04/06-2004 15:20:53) Jag ätter inte soppan bara knäckebröd ;) när vi får soppa tar ja fil ;) soppa lr örtgratinerad(vet inte hur dt stavas) fisk e dt absolut äckligaste vi någonsin fått Fisk mm... det vattnas i munnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg