Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ibland är han rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tycker han är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 han e rolig men inte en bra rappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 inte så jätte bra ...em låten är lite bra=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 han e rolig annars skit (låtarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nja, vad ska man säga. Vissa låtar är bra, och vissa är mindre bra. EM-låten är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 han är bara Bra Som tyke Mörbult :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 han är bara Bra Som tyke Mörbult :lol: Ja, självklart. Där rockar han ju. Såg du sista delen i Hem till Midgård? Den där styrketräningen var kul, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 han är lite bra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 han e rolig men s*ger som rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexis_127 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 han suger :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Han e väl ganska bra, men jag lyssnar inte nå mycke på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.