Arcanum Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag undrar bara hur det går till i strider? om man bara trycker fram vilken attack man ska ha, som i Pokémon Stadium (N64)..? eller om man får styra själv, som i Super Smash Bros Melee (GC)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Man väljer attack som i stadium... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Man väljer attack som i stadium... Har du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja det har jag... gå inte offtopic nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godheten Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg