admin Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Vi har beslutat att hålla en omrösning om huruvida spelen skall kosta och eller vara gratis. Dessa alternativ finns: 1. Som det är nu. Spelen kostar 10, du vinner olika mycket beroende på hur många poäng du får och vinner 200 om du kommer etta. 2. Spelen blir gratis att spela och man vinner inga poäng beroende på om man uppnår en viss poäng i spelet. Istället får man 50 poäng om man kommer etta. Rösta och motivera gärna era svar. Detta gäller inte Enarmadbandit | Lotto | Lotteri | Kasta tärning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Det ska kosta, annars vinner man ju inga poäng. 50 är inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag tycker spelen ska kosta annars får man inga poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag tycker båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 spelen ska kosta! annars får man inga poäng även om man är bra. plus att ähh... dom kan vara gratis om dom vill... så länge jag får ha kvar mina poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 det ska kosta gratis jag bryr mig inte om poängen att spela är att man ska ha kul nåra bryr sig bara om poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 ja tycker de ska kosta. de blir itte kul annars. dessutom vinner man ju mer poäng!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 jag tycker åsså att d ska kosta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 nja.........jag tycker det ska vara gratis PGA jag är en sopa på dom spel här på sidan men............eller det var inget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 nja.........jag tycker det ska vara gratis PGA jag är en sopa på dom spel här på sidan men............eller det var inget! Hmm...............vet inte riktigt?..............jo jag tycker ungefär så jag med till 99%!.............nä det blir holler med till 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 men poäng är inte så viktit man spelar för att man ska ha kul :) om det ska kosta borde det finnas träning om man e inte vann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Theen Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag tycker det ska vara gratis. Spelen ska inte kosta någonting. :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg