Hoppa till innehåll

Hur skall vi köra?  

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vi har beslutat att hålla en omrösning om huruvida spelen skall kosta och eller vara gratis.

Dessa alternativ finns:

1. Som det är nu. Spelen kostar 10, du vinner olika mycket beroende på hur många poäng du får och vinner 200 om du kommer etta.

2. Spelen blir gratis att spela och man vinner inga poäng beroende på om man uppnår en viss poäng i spelet. Istället får man 50 poäng om man kommer etta.

Rösta och motivera gärna era svar.

Detta gäller inte Enarmadbandit | Lotto | Lotteri | Kasta tärning

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

spelen ska kosta! annars får man inga poäng även om man är bra. plus att ähh... dom kan vara gratis om dom vill... så länge jag får ha kvar mina poäng!

Skrivet

det ska kosta gratis jag bryr mig inte om poängen att spela är att man ska ha kul nåra bryr sig bara om poäng

Skrivet
nja.........jag tycker det ska vara gratis PGA jag är en sopa på dom spel här på sidan men............eller det var inget!

Hmm...............vet inte riktigt?..............jo jag tycker ungefär så jag med till 99%!.............nä det blir holler med till 100%

Skrivet

men poäng är inte så viktit man spelar för att man ska ha kul :)

om det ska kosta borde det finnas träning om man e inte vann

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...