zelda-boy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 spelen ska vara grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Du Rocky, det är väl ett problem om man inte är ett data proffs liksom, jag menar, det är inte så himla svårt att ta ledning på nåt spel.. Och varför spel om inga poäng, som jag skrivit förut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 precis... det kommer att ta evigheter att spara till nånting om man inte får poäng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Man ska ju satsa nåt för att vinna! Och om man bara ska få poäng när man kommer etta så kommer det ju sällan bli en ny etta, nu har man ju en chans även om man inte kommer etta. Klarar man inte att får poäng så ska man inte spela. Fast gå nu inte o bli spelberoende! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jag tycker lett att det ska kosta för annars vinner man ju inget 50 poäng e inte så mycket :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 jag tycker spelen ska kosta annars är det inge kul då får man ju nästan poäng gratis och det är dåligt :evil: :evil: föressten varför funkade inte sidan i går uppgrade admin sidan eller :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 det stod att han bytte server!!! tillbaka till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 ser ljust ut för de som tycker gratis!.....som te.x jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2003 Rapport Dela Skrivet 18 November 2003 det är bara för att ni tänker bara på poäng asså poängen borde inte ha kommit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Dom ska kosta för annars skulle man ju inte få poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 men man kan ju göra kasta tärning o enarmadbindit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Men det vinner man ju aldrig på.. Då är det mycket bättre med att visa skicklighet och teknik på de riktiga spelen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg