Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tänk hur spelen kommer se ut om tio år då kommer vi skratta åt dagens grafik=) den måste vara otroligt bra0) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vet inte hur dom ser ut. Komemr förmodligen vara en stor tv som säger åt en att gör saker. Framtiden komemr slöa ner oss, jag är nöjd med det vi har nu. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tänk tio år tillbaka... ni kanske skrattar åt grafiken, men spelen var så mycket bättre... iallafall vissa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jo, jag saknar Donkey Kong - Game & Wach! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Undrar hur det är om 50år, flygande dator :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag vill ha den tiden vi har nu ..jag är såååå nöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Håller med dig ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag vill ha den tiden vi har nu ..jag är såååå nöjd Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Undrar hur det är om 50år, flygande dator :) Flygande datorer? Varför denna ologiska ide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag är faktiskt helt nöjd med spelen vi har nu. Jag tycker att de är tppen. De gamla spelen 10 år tillbaks kände man nästan inte till. Men det fanns många bra då, till 8-bitars och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jo jag håller med men framtiden kan finnas mega coola spel kan ni inte tänka??man kan kanske vara ine i spelen med en sdt140 kan man ser spelen mitt framför sina ögon som i vekliheten och med en 3d plats kan man ju slåss mot monster som i spelen och ja rena drömmen jag tänker åminstone testa en sån ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vill faktist inte ha sånt.. jag vill sitta på soffan, svetten rinner från händerna håller i min dosa och spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg