kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 nej,cs är ju kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vet inte hur dom ser ut. Komemr förmodligen vara en stor tv som säger åt en att gör saker. Framtiden komemr slöa ner oss, jag är nöjd med det vi har nu. B) håller med! men det ska bli coolt grafik och bra spel säkert! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 oj oj oj hur känns smäärtorna :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 när man blir skjuten då? det ska inte kännas tycket jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det tycker jag också!Att de inte ska kännaS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 man ska väl känna nån slags vribration Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag vill ha den tiden vi har nu ..jag är såååå nöjd Jag med :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 när man blir skjuten då? det ska inte kännas tycket jaghehe... om man skulle känna smärtorna... då skulle väl tidningarna säljas som fanken... tänk er: SENASTE NYTT! Nya spelet Counter Strike till ***** reality enhet skapar dödsfall samt svåra skador hos spelarna! Oroade föräldrar samt vänner säger till tidningen "hur många människor skall dö innan folk fattar hur farligt det är?" :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag har också tänkt så! sen tänkte jag! tänk om 10 år hur vi kommer att tänka hur det kommer att se ut senare i framtiden än det!!! Människans hjärna kan inte tänka så långt....än så länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Har du varit inne i allas hjärnor eller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Har du varit inne i allas hjärnor eller <_< aaja!Eftersom du inte kan tänka! så ska jag tänka åt dig <_< Hur tror du det kommer vara om 30 år? Sen hur tror du dem om 30 år kommer tänka det kommer se ut om 30 år till? Efter denna frågan fattar du varför människan inte kan tänka så långt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Man ska bara känna vibrationerna såklart... <_< Människans hjärna räcker inte så långt, som 100år framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg