Avregistrerad Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Eller också går man vell in i ett litet runt rum... t.ex CS.. När man köpt spelet har man fått med vapen och utustning.. PS.Bara plast grejer.DS. Då går man in där och sjuter och har sig... (Man ser gubbarna och andra saker på väggen...och det man står på e en platta som känner av rörelser... så om jag springer.. Då springer man i CS.. Fattar ni??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 orka dagdrömma..ta det när det kommer..>.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby bowser Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 tänk om 100år i framitiden undra hur det kommer se ut då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 tänk om 100år i framitiden undra hur det kommer se ut då? man kommer kanske kunna hoppa in i tv.n och spela där.t.ex i pokemon man blir ash så ska man gå runt i städer.men sen vet man ju inte när det är dags och lägga sig till skolan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 det kanske inte går i realtid där inne... 2dygn där inne kanske är en timma IRL... vem vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 tillslut går det inte att spetsa på grafiken löängre då handlar det medst om detaljer vetni...kontrollerna medmera framtidens konsoller har allt dvd,mp3,vidio,brband asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag vill ha den tiden vi har nu ..jag är såååå nöjd Jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Tänk om 100 år då kanske det kan finnas ett tv-spel där människor är med i och har pistoler som är riktiga och skjuter på riktigt...till ex.kändisar och mycke mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Försök övertala spel och konsoll tillverkarna att inte komma med för bra spel och konsoller ;) Äh, men världen kanske (egentligen) varit bättre utan data, TV och dyl. Men nu kan jag inte få mig att tycka det. Hm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Vem vet tv-spel kanske inte finns kvar om 100 år ,Sony och microsoft kanske går ihop ,aaah blir rädd bara på tanken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 tänk på att om vi nu går tillbaks i tiden så är det ju dom där dåliga spelen och om ni skulle tycka då att ni är nöjada med det så skulle ni inte få nutidens spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 B) WOW tänka sig cs... soft B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg