Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 kom det idag tidningen man fick en dvd med jag är orolig därför jag fick inte tidningen idag alltså jubileaums tidningen det står gratulerar kalle Citera
Nogger Mint Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Japp det gjorde den. Din prenumeration har väl gått ut Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Suck jag fick inte den i Posten kan man inte köpa tidningen Citera
oOlillajagOo Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 jag vet inte.... jag fick kalle i dag... nån som vill sälja pockets med kalle? Citera
Gäst PoisoN Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 vänta lite så kanske den kommer til äfären ;) Citera
Nogger Mint Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Man får inte DVD:n i köpta tidningar. Man kan köpa den först 8:e juni Citera
KazeN Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Jag trodde den skulle komma med tidningen? det kanske bara var för prenumeranter då, dom borde ju få vissa förmåner också som nu ;) Jaha annars så gäller väl det som metal overlord skrev. Citera
Nogger Mint Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 DVD:n är bara för prenumeranter alltså. Men om man köper The chronological Donald så behöver man inte DVD:n. Kanske bara för att spela Lyckoträffar Citera
KazeN Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 och det är inte ens kul! köp the chronological donald föreslår jag för dom gamla kalle filmerna är bäst och du får ju filmerna som finns i bonusdvdn. Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 fast jag frågade i [email protected] att om man köper får man tidningen men i tidningen står ju att den kommer 8 juni menar dem att den släpps i affär Citera
Nogger Mint Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Den släpps i affär på tisdag men man får inte DVD:n vad jag vet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.