Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har klarat det så de stog: The end,men sen då?det hände ingenting så jag klickade på några knappar å sen försvann det å sen gick det inte att köra från det stället ja va på när ja klarade det,ska det vara så? :(

Jo så ska det vara :P

Tyckte det var lite dåligt att man inte fick fortsätta efter man klarat spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan
(Ninja__Scroll @ 06/07-2004 12:57:01)

Har klarat det så de stog: The end,men sen då?det hände ingenting så jag klickade på några knappar å sen försvann det å sen gick det inte att köra från det stället ja va på när ja klarade det,ska det vara så? :(

Jo så ska det vara :P

Tyckte det var lite dåligt att man inte fick fortsätta efter man klarat spelet

Det är kanske för att andra spelet kommer snart :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var lämnar man den boken som Cid ger till dig?

hittar inte huset!

Du ska till Third District, sen så finns det en Dörr med eldmärke på, den ska du använda fire på, så öppnas den och där finns huset.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja har fasnat på agrabah jag undrar hur man kommer till jafar närm han har jasmine o anden där jafar önskar sig att anden visar keyholet!

och va gör man i dt här tigermunnen kommer inte ihåg va dt hette men jag kommer inte fram till den här klippan man ska till när man nudddar dt här ääget apan har så ska man nudda den så öppnas en liten klippa men jag vet inte hur jag ska komma fram? nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan jag undrar hur man slår ice titan,och hur man öppnar kistan i first district.å var hittar man alla postcards???

Hur man besegrar Ice Titan kan jag inte svara på men det står på www.gamefaqs.com

Vilken kista i Firtst District menar du? :S Menar du den som är nära dom brinnande ljusen? Dom ska du isåfall ta blizzard på så alla släcks.

alla postcards finns lite här och där i Third/First och Second District, och i affärer och så ;) Står nog också var man hittar dom på www.gamefaqs.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...