sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag är med i Hata sno-pängklubben! BORT MED DEN! jag säger till fierce diety att du e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Försökte sno en gång =P Gick inte alls bra, förlorade, försöker få tbx mina poäng. (kan man förlora om dom finns på banken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Försökte sno en gång =P Gick inte alls bra, förlorade, försöker få tbx mina poäng. (kan man förlora om dom finns på banken) Nej, det kan man inte. Banken är ju ett slags skydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Äh,låt sno poäng saken vara kvar,det är ju ändå bara dom som försöker sno som förlorar på det (oftast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 HSPK.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.