Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Först tar du ut den på skrivbordet,sen tar du upp kontrollpanelen,sen klicka du på, tema & nåt,sen uppe till vänster står det textenstillar eller nåt,klicka där och lägg in texte där som du hade på skrivbordet.. Oh, Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men jag fattar inte? När man öppnar fonts inställningar i kontrollpanelen kan jag aldrig hitta dom, man kan ju inte öppna skrivbordet där, jag har lagt in dom i mappar som finns i C/: (hårdisken) men det syns ju f*n inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 C:\windows\fonts och om dom inte syns, tryck bara på visa mappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 titta på kazza eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.