TranceMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Har ni hört Gunters nya låt. Den heter Teeny Weeny String Bikini. Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har hört den. den är bra. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har hört den ett 50-tal gånger. Den är väl rätt okej, men den förra låten va bättre, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Den är ju ganska så gammal nu! Jag tyckte att den var as kul första gången som jag hörde den men jag har trötnat på den nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 bra???? ding ding dong tralala=k*k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 han suger så j*vla hårt o så är han ful!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 här är en liten recension från tidningen sthlm city= att gunther och hans sunshine girls har spökat i toppen på singellistorna med sina urbombade idiot låtar under våren är väl föga överraskande, med tanke på vad som brukar befinna sig i de områdedena. jag är verkligen pretto eller trist men nu får det faktiskt vara nog. ärligt talat trodde jag att den här typen av dansant (?) europop med lättklädda sjungande tjejer och pratande män hade jämnats med marken. gunther säger själv att hans musik handlar om humor. men det är inte roligt. bara riktigt irriterande dåligt. dessvärre tycker säkert djarna på visbys inneklubbar är gunther är en väldans humoristiskt prick. och dessvärre kommer det säkert dansas under stjärnorna till hans stön om sin tralala och ding dong hela sommaren men jag önskar livet ur den här musiken. redaktör:annah björk(sthlm city) _______________________________________________ varsågoda och här ser nihur dålig han e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 han suger så j*vla hårt o så är han ful!!!!!!!!!! håller me den e så J*VL* DÅLIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han är ful och låten suger HÅRT. Mitt betyg: HAN SUGER :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han beter sig pervest och det gillar jag inte. Man ska ha coola snubbar och inte någon J*vla snusk gubbe som sjunger med tysk brytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har aldrig sett hur han ser ut men enligt mina kompisar är han ful som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.