SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 inget kan bli bättre när det gäller günter :rolleyes: går bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han är dålig, och äcklig.. ;P.. han sjunger lixom 1/10 av låtarna resten sjunger tjejerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han är dålig, och äcklig.. ;P.. han sjunger lixom 1/10 av låtarna resten sjunger tjejerna För övrigt så är låtarna ganska dåliga. Man har tröttnat på dem. Och videorna är ruggigt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Gunther har gjort typ 6/7 stycken låtar. Men de mest kända e ju Ding Song Song å Teeny Weeny String Bikini. Men i Ding Dong Song sjunger han typ hela tiden fast i Teeny Weeny String Bikini så sjunger tjejerna mest... Fast jag läste på hans hemsida att han var svensk!!!!!!!!!!! :o Men han e rätt så bra iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Gunther har gjort typ 6/7 stycken låtar. Men de mest kända e ju Ding Song Song å Teeny Weeny String Bikini. Men i Ding Dong Song sjunger han typ hela tiden fast i Teeny Weeny String Bikini så sjunger tjejerna mest... Fast jag läste på hans hemsida att han var svensk!!!!!!!!!!! :o Men han e rätt så bra iallafall.. e han svensk!? :o han skämmer ut sverige :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Shaq @ 07/06-2004 19:00:47) Gunther har gjort typ 6/7 stycken låtar. Men de mest kända e ju Ding Song Song å Teeny Weeny String Bikini. Men i Ding Dong Song sjunger han typ hela tiden fast i Teeny Weeny String Bikini så sjunger tjejerna mest... Fast jag läste på hans hemsida att han var svensk!!!!!!!!!!! :o Men han e rätt så bra iallafall.. e han svensk!? :o han skämmer ut sverige :P Nej, det gör han faktiskt inte. Många tycker ju att han är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 07/06-2004 19:24:14) (Shaq @ 07/06-2004 19:00:47) Gunther har gjort typ 6/7 stycken låtar. Men de mest kända e ju Ding Song Song å Teeny Weeny String Bikini. Men i Ding Dong Song sjunger han typ hela tiden fast i Teeny Weeny String Bikini så sjunger tjejerna mest... Fast jag läste på hans hemsida att han var svensk!!!!!!!!!!! :o Men han e rätt så bra iallafall.. e han svensk!? :o han skämmer ut sverige :P Nej, det gör han faktiskt inte. Många tycker ju att han är bra. jag var nog mest ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Shaq @ 07/06-2004 19:26:48) (Jonte The Winner @ 07/06-2004 19:24:14) (Shaq @ 07/06-2004 19:00:47) Gunther har gjort typ 6/7 stycken låtar. Men de mest kända e ju Ding Song Song å Teeny Weeny String Bikini. Men i Ding Dong Song sjunger han typ hela tiden fast i Teeny Weeny String Bikini så sjunger tjejerna mest... Fast jag läste på hans hemsida att han var svensk!!!!!!!!!!! :o Men han e rätt så bra iallafall.. e han svensk!? :o han skämmer ut sverige :P Nej, det gör han faktiskt inte. Många tycker ju att han är bra. jag var nog mest ironisk Ja, det kan man ju också säga. Alla har nog inte sett hans videor heller. Så de kan inte klaga på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 fast jag har sett dom o tycker dom e :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 fast jag har sett dom o tycker dom e :S Jo, men som du kanske vet så syftade jag på de som inte hade sett dem. Vad menas med ":S"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Gunther är inte så bra nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 07/06-2004 19:41:39) fast jag har sett dom o tycker dom e :S Jo, men som du kanske vet så syftade jag på de som inte hade sett dem. Vad menas med ":S"? med ":S" menar man att...."typ" man mår illa av det....att man blir att må dåligt vid bara tanken på det...haha :lol: ......typ....och...Günther...att han var svensk visste jag inte :o ....jag menar...Günther med ett tyskt U....att det ska vara ett svenskt namn....hmm.....det var som sjutton :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.