(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 tycker ni jag ska köpa xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 nepp om du ska köpa nått så är helt klart ngc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 nej aldrig xbox men du har väl ngc men istället för xbox ta ps2 xbox kalar jag för en tegel sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 jag är ganska osäker men ska jag köpa X-Box jag har redan playstation2 och gamecube??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Xbox är det självklara valet för mig iaf. Man behöver inga minneskort för att spara spel också har den en utmärkt DVD. Grafiken är grymt bra och att den har det braa XboxLive kitet gör den ju inte sämre. Spelen är ju imponerande som på de andra konsolerna. Den ända nackdelen är att den är så stor fast på ett annat sett är det skitbra också. Handkontrollerna är ganska bra fast en liten bit för stora. Men nu kan man köpa mindre handkontroller i bra och skön form och storlek. Man kan lägga in musik på hårddisken och därifrån kan man på vissa spel lägga in sin egen musik. Man har 4 uttag för handkontrollerna som inte finns det PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Asså jag tycke du ska köpa Game Cube för den knäcker alla tycker jag iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 *korkat* = varning < edit av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Ojsan....sry.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 jag tycker klart att du ska köpa PS2 för det finns as roliga spel :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xbox Man Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Vem f#n vad som sa att at Xbox är en tegelsten, inse fakta ju större det är ju bättre är det. Men Gamecube eller ska jag säga "Gaycube" är dålig en liten ful låda men ett handtag och väger mindre än en pingisboll, jag menar det kan inte finnas mycket i den pingisbollen, tja ett plasskydd runt men inge mer, fy f*n man blir så trött på människor som säger att Xbox är dåligt!!!! _______________________________________________ Xbox Rules the World!!! :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre. Jag håller med stonehead! Och varför skulle goldenmew vara inne på xbox-forumet om han/hon inte är inresserad av den bästa konsolen XBox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg