Hoppa till innehåll

ska man köpa xbox


Rekommendera inlägg

KÖP XBOX!!!  Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie:   Playstation2           :new_snipersmilie:  Gamecube

du e väldit rolig du hahahaha tänk efter llite om du tycker att gamecube e en ful liten kub utan dvd (så kommer dvd till den år 2004)

och så skrev du att ps2 e ful, konstig, platt.

 

haha dumaste jag hört tänk efter titta på xbox den täcker f*n hella rumet värsta gigantiska konstigformade tegelsten som man kan ha i sitt rum

 

e dett kul att ha en tegelsten i rummet eller??

hälre att jag har ett snygg liten låda eller ett plattaare tv-spel som e bra en att ha en giganstisk tegelsten så :1_15firing: PÅ X box

 

Gigantisk låda? Får jag fråga vad du menar med gigantisk? OK, den är större än kupen men varför är den större? Det måste rymmas mer i boxen. Stor hårddisk-det har inte kuben, utmärkt DVD-det har inte kuben (ännu), möjlighet att spela upp musik-det kan inte kuben bredbandsadapter-det har inte kuben, bättre processor. Det finns många många fler fördelar med boxen, men de orkar jag inte nämna, det skulle ta sån tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hoooooooooooo ho ho ho ho....mmm, Jag har läst att en treåring i america har krossats av den feta tegelstenen X-box, den stod på en hylla och sedan ba' krossades HYllan och Treåringen fick den på sig, Vilken Tegelsten, så akta er så att era X-box inte dödar er pågrund av att dom blir psykiskt sjuka och att dom blir så ledsna över sitt utseende att dom tar självmord, Om ni nu säger att X-box are en smart konsoll så då borde den fatta att den inte har någon mening

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att X-Box lika gärna kunde få plats med en micro eller något annat fiffigt.. eftersom Gamecube är lika stor som en tändsticksask och X-box som en husvagn. Gamecube får ju plats med lika mycket på mindre area än x-box-... Alltså så måste grabbarna i X-Box teamet vara helat pantade eller helt enkelt oallmänbildade :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att X-Box lika gärna kunde få plats med en micro eller något annat fiffigt.. eftersom Gamecube är lika stor som en tändsticksask och X-box som en husvagn. Gamecube får ju plats med lika mycket på mindre area än x-box-... Alltså så måste grabbarna i X-Box teamet vara helat pantade eller helt enkelt oallmänbildade :D

 

 

Den lilla fula värdelösa tändsticksasken får för f*n inte plats med lika mycket som Xbox. Tex hårddisken som ingen j***a tändsticksask i världen får plats med. Xbox har även DVD, musikuppspelning och inbyggd bredbandsadapter. Nämn något av det där som den lilla j***a tändsticksasken har. Och förresten du gav mig en idè. Hälsa dina kära vänner på gc-teamet att dom kan göra tändsticksaskar av alla gc-konsolerna istället. Då skulle den visa vilken kapacitet den egentligen har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Stonehead. Jag vill gärna höra klagomål från de viktiga sakerna som tex. grafik, bredbansadapter mm. Vad spelar det för roll hur stor konsolerna är? Jag kan hålla med om att det kan vara jobbigt att ha en konsol som inte ryms i rummet, men den konsolen har ju inte kommit än (tror att den aldrig kommer heller). Det ryms ju iaf mer i en X-Box. Det är så ynkligt att höra er klaga på att X-Box är större än ps2 och ngc. Kom med något nytt istället! Ni har klagat på storleken så länge jg kan minnas! :evil: Fast ni kan väl inte klaga på något annat för att X-Box är mycket bättre på allt annat än storleken. 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att X-Box lika gärna kunde få plats med en micro eller något annat fiffigt.. eftersom Gamecube är lika stor som en tändsticksask och X-box som en husvagn. Gamecube får ju plats med lika mycket på mindre area än x-box-... Alltså så måste grabbarna i X-Box teamet vara helat pantade eller helt enkelt oallmänbildade :D

 

 

Den lilla fula värdelösa tändsticksasken får för f*n inte plats med lika mycket som Xbox. Tex hårddisken som ingen j***a tändsticksask i världen får plats med. Xbox har även DVD, musikuppspelning och inbyggd bredbandsadapter. Nämn något av det där som den lilla j***a tändsticksasken har. Och förresten du gav mig en idè. Hälsa dina kära vänner på gc-teamet att dom kan göra tändsticksaskar av alla gc-konsolerna istället. Då skulle den visa vilken kapacitet den egentligen har.

 

 

Jag håller helt enkelt med Stonehead som säger att ngc är en liten ful tändsticksask. Gamecube och Ps2 (lekstation)= :evil: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KÖP XBOX!!!  Köp inte en liten ful kub utan DVD eller hårddisk. Köp inte heller en ful, konstig, platt, hårddiskslös nejstation. Köp en snygg konsol med hårddisk och bra DVD.

 

XBOX REGERAR!!!!!

 

:new_snipersmilie:   Playstation2           :new_snipersmilie:  Gamecube

du e väldit rolig du hahahaha tänk efter llite om du tycker att gamecube e en ful liten kub utan dvd (så kommer dvd till den år 2004)

och så skrev du att ps2 e ful, konstig, platt.

 

haha dumaste jag hört tänk efter titta på xbox den täcker f*n hella rumet värsta gigantiska konstigformade tegelsten som man kan ha i sitt rum

 

e dett kul att ha en tegelsten i rummet eller??

hälre att jag har ett snygg liten låda eller ett plattaare tv-spel som e bra en att ha en giganstisk tegelsten så :1_15firing: PÅ X box

 

Gigantisk låda? Får jag fråga vad du menar med gigantisk? OK, den är större än kupen men varför är den större? Det måste rymmas mer i boxen. Stor hårddisk-det har inte kuben, utmärkt DVD-det har inte kuben (ännu), möjlighet att spela upp musik-det kan inte kuben bredbandsadapter-det har inte kuben, bättre processor. Det finns många många fler fördelar med boxen, men de orkar jag inte nämna, det skulle ta sån tid.

hahaha det var det dummaste jag hört gamecube har visst bradbandsadapter och medem adapter

 

ps:gamecube har okså saker som inte x box har t.e.x: gameboyplayer, minidisk så den kan få mindre reor,advance kabl så man kan ta hjälp av gamboy advance till något gc spel

den har fläkter som tar bort dam på sidorna av gamecubet

den e väldigggtttt hållbar

det kommer okså dvd till gamecube snart det finns redan usa men kommer 2004 så det så

jag orkar inte nämna aalllllllaaaa skaer som gc har som inte xbox har PS: gamecube har pistoler i jaopan och ratt just nå och dén har intenet med mera så jag ska inte klagga för det har xbox med men båda tv-spelenn e lika sköna (vad jag tycker) x box har lite mer skönare actions spel med mera men gc har mer overkliga barnspel men det e endå rätt skoj så det e inget fel på gc eller xbox

bara at xbox e stor och att gamecube e ganska liten och har inen stor hårdisk

men anars e båda lika bra

det e bara playstation 2 som liugger lite längre ifrån gamecube och xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gamecube har också bredbandsadapter man kan lägga in nintendo-musik t.ex mario.det finns nintendo dvd man kan kolla t.ex på pokemon eller mario många

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gamecube har också bredbandsadapter man kan lägga in nintendo-musik t.ex mario.det finns nintendo dvd  man kan kolla t.ex på pokemon eller mario många

 

På X-Box kan man höra på vanlig musik och se på vanliga DVD-filmer. Och finns verkligen bredbandsadapter inbyggd eller måste man köpa till den, sätta den under konsolen och borra fast det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...