Hoppa till innehåll

ska man köpa xbox


Rekommendera inlägg

donkey kong!

Jag förstår mig inte på dig. Du frågar oss om du ska köpa Xbox. Men när vi skrev vilken konsoll som är bäst så tyckte du inte att vi hade svarat på frågan. Det är väl klart att om vi skriver att Xbox är bäst så ska du självklart köpa det. Och det går även att köpa minneskort till Xbox, men det behöver man inte för den har en inbyggd hårddisk, det har inte gc så då måste du köpa minneskort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

donkey kong!

Jag förstår mig inte på dig. Du frågar oss om du ska köpa Xbox. Men när vi skrev vilken konsoll som är bäst så tyckte du inte att vi hade svarat på frågan. Det är väl klart att om vi skriver att Xbox är bäst så ska du självklart köpa det. Och det går även att köpa minneskort till Xbox, men det behöver man inte för den har en inbyggd hårddisk, det har inte gc så då måste du köpa minneskort.

ASSO JAG VET MEN ALLA SKRIVER OLIKA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre.

 

Jag håller med stonehead! Och varför skulle goldenmew vara inne på xbox-forumet om han/hon inte är inresserad av den bästa konsolen XBox!

 

 

Bästa Konsolen?!! vad menar du med det? det e en fet tegelsten som är större än Eriksons Första mobil, Den e så j'vla ful också, Jag har bara spelat det en gång men den var för fet så jag ville inte fortsätta, Och vad Gäller GameCube och Ps2 så är båda 61 gånger bättre, Och bara för att GameCube är lätt och Överlägsen maskin så betyder det inte att den är tom, Ps2 och också överlägsen, Och varför man inte behöver spararkort är för att alla som köper X-box är för snåla, För h'lvete, Jag får Damp av er!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan också höra på låttar i ps2 o om man vill ha dvd på xbox måste man köpa en liten sak o dvd kontrol det behöver man inte i xbox o knaparna f*n vad äkliga kontroler dem har men inte ps2 o donky koung har gamecube så säg inte om gamecube

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre.

 

Jag håller med stonehead! Och varför skulle goldenmew vara inne på xbox-forumet om han/hon inte är inresserad av den bästa konsolen XBox!

 

 

Bästa Konsolen?!! vad menar du med det? det e en fet tegelsten som är större än Eriksons Första mobil, Den e så j'vla ful också, Jag har bara spelat det en gång men den var för fet så jag ville inte fortsätta, Och vad Gäller GameCube och Ps2 så är båda 61 gånger bättre, Och bara för att GameCube är lätt och Överlägsen maskin så betyder det inte att den är tom, Ps2 och också överlägsen, Och varför man inte behöver spararkort är för att alla som köper X-box är för snåla, För h'lvete, Jag får Damp av er!!!

 

Du undrar vad jag menar med att Xbox är den bästa konsolen. Jag tycker att jag har varit så j***a tydlig. Ska det vara så svårt att fatta att jag tycker att Xbox är överlägset bäst. Du tycker också att den ser ut som en fet tegelsten. Herregud vet du inte ens hur en tegelsten ser ut. Jag kan förklara för dig att en tegelsten långt ifrån liknar Xbox. Och att den är större än Eriksons första mobil. Det är väl för f*n också gc. Det ända som du tycker är dåligt med Xbox är utseendet. För mig så spelar det ingen roll. Det är Spelen och grafiken som räknas, och där har inte gc eller ps2 en chans. Men det är väl därför du skriver att Xbox är så fet och ful, du vet innerst inne att Xbox är 1000 gånger bättre än både gc och ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså......vad kostar mest,den som är biligast skulle iaf jag köpa..men xbox är f*n bäst av de alternativ jag tyckte ni skrev!..men vad f*n är det för fel med att den är lite stor?..den är endå bäst av ps2,ngc och xbox........xbox är bäst xbox är bäst,ni ska iaf inte köpa ps2 det suger riktig j***a k*k!..om ni tror att det bara går ut på utséendet så är det FEL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...