Hoppa till innehåll

ska man köpa xbox


Rekommendera inlägg

  • Svar 102
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att Xbox är det självklara valet. Det är överlägset den bästa konsollen just nu. Xbox har så mycket mer än både PS2 och NGC. T ex: Xbox Live, en mycket bra DVD- spelare, väldigt bra spel, hårddisk. Den här listan skulle man kunna göra mycket, mycket längre.

 

Jag håller med stonehead! Och varför skulle goldenmew vara inne på xbox-forumet om han/hon inte är inresserad av den bästa konsolen XBox!

 

 

Bästa Konsolen?!! vad menar du med det? det e en fet tegelsten som är större än Eriksons Första mobil, Den e så j'vla ful också, Jag har bara spelat det en gång men den var för fet så jag ville inte fortsätta, Och vad Gäller GameCube och Ps2 så är båda 61 gånger bättre, Och bara för att GameCube är lätt och Överlägsen maskin så betyder det inte att den är tom, Ps2 och också överlägsen, Och varför man inte behöver spararkort är för att alla som köper X-box är för snåla, För h'lvete, Jag får Damp av er!!!

 

Jo, jag tycker också det är den bästa konsolen, jag hoppas du vet vad jag menar med det nu. Om jag inte hade tyckt att XBox var bäst skulle jag tillbringat min dyrbara tid på nåt annat forum som ni inte gör... :evil:

Bara för att jag säger att den är bäst så hånar jag intee Nintendo eller Sony. :x Jag tycker du borde tåla att jag säger så. Du skriver att XBox är dåligt och det är j*vligt dålig stil! Dina anledningar var inte så bra heller. Vissa av de var inte ens sant! Visst, XBox är stor och tung men den liknar INTE EN TEGELSTEN!!! Det är såklart att XBox är större än en mobiltelefon!!! Jag kan förstå att du tycker den är ful men JAG tycker den är j*vligt snygg!!! En av de märkligaste, irriterande och j*vligaste anledningen är att du inte orkade spela på den för att den var för fet!!! Bara för att du inte gillar att man kan spara direkt på konsollen behöver inte andra hålla med dig!!! Det kan ju för f*n finnas snåla som köper gc och ps2!!! Och jag undrar varför gc och ps2 är så j*vligt mycket bättre än xbox???

Och om du får damp av mig och Stonehead så STICK TILL GAMECUBE FORUMET FÖR F******N!!!!!!!!! Då slipper du höra oss diskutera!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra Secred...!.................

 

till alla som tycker annat: xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst!!!..fattat..jag fattar inte att ni kan gilla något så j*vla cp skit som ngc och ps2..........är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,xbox är bäst,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va man kan visst köra online på gamecube

 

Ett spel, ja. Hahaha, vad roligt alltså.

 

Sedan så tycker jag att XBox är bäst men jag tycker inte att ps2 och gc är dåligt på något sätt...

________________________________________

 

köp PS2=bra tycker jag. jag tycker inte xbox är så bra
'

 

Bra skrivet, det är mycket bättre än att skriva att konsollerna s*ger och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...