Secred Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 X-Box = Bäst i test, dyr. Ps2 = 7/10 i test, inte så dyr [hittar under 1500 över allt] Gc= Pung sugaren om någon =) Sämst i test, billig! Jag håller med om att Gc= pungsugaren om någon, men jag håller inte med om att Xbox är dyrare än Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag tycker att microsoft ska hålla sig till pc så att dem inte skämmer ut sig ,deras spel e så sorgligt dåliga man tycker nästan synd om dem.NGC RULES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 :evil: Vad f@n snackar ni skit om Xbox det tar allting för hellis. Om ni inte gillar Xbox kan ni gå till ett annat forum...... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag tycker att Nintendo ska hålla sig till det de är bra på. Nämligen att göra små leksaker till treåringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 ja det e sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag håller med best of best, stonehead och alexius. Vad mer kan jag säga? En sak kanske: Jag tycker också att ni som snackar goja om XBox ska dra till era egna forum så att ni inte blir allt för mycket förvirrade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 helt klart ska man köpa xbox....Xbox e helt klart bättre än PS2 och Gamcube....det e grafik på de flesta spelen än på ps2 och gc......och så vill jag bara säga en sak !!!XBOX RULES!!! _________________ Jag gillar tv-spel till olika konsoler men mest gillar jag XBOX. Spel till min Xbox: Splintercell, Fifa 03 och 04, Starwars Knights of the old republic, Dead or Alive3, HALO, Tony Hawk´s Pro Skater3, Quantum Redshift.. Önskar mej:Top Spin, SSX3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg