Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Är det nån som ser på det? Jag hejar på Juan-Pablo Montoya som kör för BMW Williams! Synd att han skall flytta till mclaren specielt nu när det går så dåligt för mclaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Inte så intreserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag är inte så intreserad av bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Är det nån som ser på det? Jag hejar på Juan-Pablo Montoya som kör för BMW Williams! Synd att han skall flytta till mclaren specielt nu när det går så dåligt för mclaren! finns redan en sån här tråd då men jag hejar på honom också tycker det är dåligt att han sticker... gillar williams ..jag heter william på riktigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 F1 är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (ps2_boy @ 05/06-2004 13:48:20) Är det nån som ser på det? Jag hejar på Juan-Pablo Montoya som kör för BMW Williams! Synd att han skall flytta till mclaren specielt nu när det går så dåligt för mclaren! finns redan en sån här tråd då men jag hejar på honom också tycker det är dåligt att han sticker... gillar williams ..jag heter william på riktigt också Heter du? Häftigt! Jag visste inte att det fanns en annan tråd med detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag älskar f-1! B) hejar på M Schumacer! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, han är bra men han är väldigt överlägsen just nu! Förutom på det senaste loppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 i monte carlo åkte han av banan... sen ärdean lite tråkigt när han vinner nästan varje lopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 i monte carlo åkte han av banan... sen ärdean lite tråkigt när han vinner nästan varje lopp ja...ibland kan det va lite tråkigt...men han kör väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Inte heller så väldans intersserad men jag kollar på det, Schumacher vinner alltid, alltså är inte han kul..Montoya är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag hejar på Ferrari: Michael Shumacher och Ruben Barichello. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.