Gäst 0011 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vilket är det bästa monkey island spelt?ska nog köpa ett snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det finns ju flera, vilken menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om du ska köpa Monkey Island spel så ska du köpa Curse of Monkey Island eller Escape from Monkey Island. Resten kan du nog inte hitta i en affär för dom e så gamla...... Jag tycker det e roligt att ha hittat nån annan på forumet som också gillar Monkey Island spelen!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om du ska köpa Monkey Island spel så ska du köpa Curse of Monkey Island eller Escape from Monkey Island. Resten kan du nog inte hitta i en affär för dom e så gamla...... Jag tycker det e roligt att ha hittat nån annan på forumet som också gillar Monkey Island spelen!!! :D mm,det är ju sjukt roliga komentarer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jo dom är kul.. vilket är det när man möter murray? skeletthuvudet. Är det i curse of monkey island? Bara undrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Mmm, Vissa kommentarer e jätteroliga. Jag kan inte bärga mig till 5:an kommer ut..... Murray: Run, Mortal!! But mark my words! I shall return!! I shall come back to hunt you!!! Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 monkey island 4. men jag kommer ingen vart behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag spelar bara Escape from Mokey Island...det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vad ni en behöver hjälp me så kan jag säga det. Fråga bara. ;) Jag har varvat 3:an och 4:an....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Mmm, Vissa kommentarer e jätteroliga. Jag kan inte bärga mig till 5:an kommer ut..... Murray: Run, Mortal!! But mark my words! I shall return!! I shall come back to hunt you!!! Hehe vet du när 5an kommer ut? har du klarat 3an o 4an utan guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vad ni en behöver hjälp me så kan jag säga det. Fråga bara. ;) Jag har varvat 3:an och 4:an....... ok jag hade klarat det men det blev avinstalerat så nu måste jag göra om det och har fastnat i bbörjan av 4:an. jag har stoppat katapult killen har fått ett påskrivet papper men den där killen och tjejen vill inte ta imot den, dom ger bara tillbaka det. ska jag göra mer med pappret eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Visserligen kommer jag inte ihåg så mycket om det i början men jag har för mig att du ska gå och byta papper med Elaine eller nått. eller så skulle man prata med "tjejen och killen" tills dom går med på att åka med på hans resa... Jag vill spela det spelet men min skiva e sönder så det går inte att installera. *snyft* PS. Ja, jag har klarat spelet utan guide. Med guide blir spelet jättetråkigt!! DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.