Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 resident evel 4 det kommer i vinter Det är väl inget Äventyrs-spel direkt. Tycker inte jag iallafall. Jag har aldrig spelat Harry Potter, men jag tycker det verkar tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 RE är ett skräck spel. Och mördar spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Starfox Adv. är också rätt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Nya RE lär bli bra.... om du inte har tww ska du köpa de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ja.... Resident evil 4 kommer att vara skitbra tror jag.... Grafiken är ju mästerlig!.... Om inte nästan fulländad av det jag har sett på dem nya trailerna!.... Men frågan är ju om det kommer att slå silent hill 4?.... Och star fox adventures är också ett skitbra äventyrsspel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 You bet Link! Det sköna e den nya kamera vinkeln! Och grafiken... och så verkar inte dessa "villagers" vara odödliga riktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Dem nya fienderna är ju mycket bättre än dem gamla i resident evil.... Dem är smartare, snabbare och bättre helt enkelt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jo, det tycker jag om... Men jag vill att de ska kunna dö ordentligt =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Colosseum som någon sa ;) Det är äventyr och samtidigt fight ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 1. Zelda Wind waker 2. Star fox Advetures 3. Mario Sunshine 4. Pokemon Colleseum 5. Metriod prime 106. Star wars :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja, juste, SMS e ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jo, det tycker jag om... Men jag vill att de ska kunna dö ordentligt =P Dem dör väll ordentligt?.... 106. Star wars..... Vilket star wars menar du?.... Rouge Leadert 2 är bra men dem andra är absolut inte lika bra..... Dem bästa star wars spelen: Rouge Leader 2 och Kotor..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg