Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Hur gör man???? Jag har klarat alla gym för ett tag sen men jag vet inte hur man kommer vidare! Det finns 2 ställen som jag inte har varit på och det e två ställen på havet! Man kan inte surfa från slateport city för att det e vågor där och på alla andra ställen så e det avspärrat med stenar! På ett ställe kan man göra dive fast där är det bara ett "rum" Det är ganska irriterande! Varifrån ska man surfa???
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Hur gör man???? Jag har klarat alla gym för ett tag sen men jag vet inte hur man kommer vidare! Det finns 2 ställen som jag inte har varit på och det e två ställen på havet! Man kan inte surfa från slateport city för att det e vågor där och på alla andra ställen så e det avspärrat med stenar! På ett ställe kan man göra dive fast där är det bara ett "rum" Det är ganska irriterande! Varifrån ska man surfa??? Du ska surfa från mosdeep city neråt, men du måste göra dive på vissa ställen, den ön com är längst till höger är den till pokemon liga, där får du göra en grotta innan du komer til pokemon ligan.
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Sorry , Jag gjorde något fel......
Blitzcat Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Sorry , Jag gjorde något fel......
Rekommendera inlägg