filip Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 har nån på OoT klarat att springa om den där gubben i tältet? jag har hört att om man slår honom under en minut får man spring skor? är det sant? ifall hur kan man klara honom? jag har försökt med hästen också. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det går inte att klara han, och man får INGA SKOR! de e bara o acceptera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, det är bara en myt att man kan klara honom. Undrar varför han finns där egentligen. Antagligen ett skämt från spelmakarnas sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 har nån på OoT klarat att springa om den där gubben i tältet? jag har hört att om man slår honom under en minut får man spring skor? är det sant? ifall hur kan man klara honom? jag har försökt med hästen också. :huh: det går inte attt kklara det.han hinner alltid dit först med 1 sekund.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (0014 @ 05/06-2004 23:40:16) har nån på OoT klarat att springa om den där gubben i tältet? jag har hört att om man slår honom under en minut får man spring skor? är det sant? ifall hur kan man klara honom? jag har försökt med hästen också. :huh: det går inte attt kklara det.han hinner alltid dit först med 1 sekund.... Konstigt.*undrande röst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vadå? har du klarat det eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nej... jag FÖRSÖKER hela tiden men jag fattar inte att jag har tiden 1.12. jag kommer aldrig i tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nej, det går ALDRIG att vinna över honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 okey men då är nog den 'Vita flygande hästen' också fel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Haft en vänn som satt med den gubben i en vecka -.- Man kan ju undra vart Nintendo äter till frukost ;) Fräckt skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 okey men då är nog den 'Vita flygande hästen' också fel <_< Villken flygande häst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Det är nog en myt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg