Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vad betyder: "klicka här om du inte vill vänta"?vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det går lite snabbare (det slutar ladda). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det går lite snabbare (det slutar ladda). ok!tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det är snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det visste inte jag heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Inte jag heller för jag har inte testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Varför skall man göra det, då laddar ju inte sidan upp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jodå men det kanske blir bättre om man ej trycker där. Men om jag har bråttom så trycker jag på den knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag skall prova det nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 för mig blir dt inte snabbare... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 *suck* när man skrivit ett inlägg, så står de att inlägget har blivit postat. och efter ungefär 5sekunder "autodirects" man till tråden man var i, innan man klickade på "svara", och om kan klickar på länken "Klicka här om du inte vill vänta", då tas du direkt till tråden du var innan, ifall du inte vill vänta den där ungefär 5 skeunders delayen för autodirecten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag trycker hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.