Nogger Mint Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag skickar lite points sen. När jag har råd så typ 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ööhh..vegeto skrev att han skickade 70P men när du citerade står de ju 60P :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 han får allas poäng ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) ööhh..vegeto skrev att han skickade 70P men när du citerade står de ju 60P :huh:jag skrev 60 först sen ändrade jag men han han sitera och det ändras inte Manga Master!! fick inte du mina poäng Redigerat 7 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jaha, då fattar ja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 skickar 30p till så har jag skickat 2000p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Skicikar så fort jag får poäng ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja skickar så fort ja får ihop till 100P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jag skriver det här klockan 9 på morgonen) jag har fått allas poäng och har ändrat inlägget! när jag kommer hem! så kommer ni se ett till grupp forum i listan ;)! (behövs ändå mer poäng!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Klockan har ju inte ens blivit 9 än ska du ta in alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Klockan har ju inte ens blivit 9 än ska du ta in alla? Nej........Jag har bestämt att de som betalat mest de 10 första ska in först nu............ Fixar allt när jatg kommer hem! Det är därför vi behöver mer poäng!!! Så att alla andra medlemmarna kan vara med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag ser inge nytt forum och jag hoppar av moddlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.