Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag ser inge nytt forum och jag hoppar av moddlistan Admin har nog inte fixat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 då får han ta och göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag e väldigt ledsen! jag räknade fel! det fattas 300 sen startasforumet upp igen!!! När jag fått in det så ser ni att ni är medlemmar! iallfall de 10 första medlemmarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 skickar 85p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 bara litet lite till!! (Vegeto - Du är borta från "ansöka till modd" listan..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag vill bli med! =) Jag vill inte läsa 110 inlägg, men ska man betala ngt o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag vill bli med! =) Jag vill inte läsa 110 inlägg, men ska man betala ngt o.s.v? ja!ju mer du betalar desto fortare är du med! Det kostar MINST 50 poäng! man får ge mer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag vill bli med! =) Jag vill inte läsa 110 inlägg, men ska man betala ngt o.s.v? jag fattar att du inte orkar läsa alla inlägg men du får för f*n läsa det första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har skickat alla mina poäng nu, 559, så klaga inte nu! Är pank... Men jag kan jättegärna bli mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag skickar 60 point den 1:a augusti. har int råd nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag skickar 60 point den 1:a augusti. har int råd nu! ööööö....du har ju 115 poäng??? vad ska vi göra med alla poäng???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 han har säkert sattsat lite poäng på hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.