Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) jag köper i en affär där det bara finns Manga,gammla serier,alltså serie hörna! Det kostar den 70 :- D.N.Angel och One Piece kostar 48,fast justnu premunerar jag på One Piece ;) Manga : första inlägget står det att vi har 1040 poäng ;) Redigerat 6 Juni 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 I STOCKHOL GAMMLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 JAG VILL VARA MED.......skickar lite poäng nu=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 I göteborg 70:- . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag köper i en affär där det bara finns Manga,gammla serier,alltså serie hörna! Det kostar den 70 :- D.N.Angel och One Piece kostar 48,fast justnu premunerar jag på One Piece ;) Manga : första inlägget står det att vi har 1040 poäng ;) Fixade det!om du köper det i en affär som heter Serie hörnan i GBG så köper vi i samma affär :D goda nyheter jag vann på Son-Goten Masters tävling så jag fick fram 300 poäng till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 och så fick du nyss 70 till av moi=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 I göteborg 70:- . . jaha för i gammla stan finns det seriehörnan också det är bill igare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tur för er som bor nära sådana bra ställen......jag bor ute i bushen någonstans.......skit boring....långt till närmaste manga butik=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Manga Master @ 06/06-2004 20:34:03) jag köper i en affär där det bara finns Manga,gammla serier,alltså serie hörna! Det kostar den 70 :- D.N.Angel och One Piece kostar 48,fast justnu premunerar jag på One Piece ;) Manga : första inlägget står det att vi har 1040 poäng ;) Fixade det! om du köper det i en affär som heter Serie hörnan i GBG så köper vi i samma affär :D goda nyheter jag vann på Son-Goten Masters tävling så jag fick fram 300 poäng till! Ja,där köper jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jaja kan vi gå tillbaka till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 klart man ska va med skikar poäng nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 annars Back to Topic.. ..men vi snackar jag Manga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.