Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 18:28:04) ja vi hade en grej som va lite större en det där vi hade en stor jäv.a tv grej jag var programledare och det sändes på tv4 och på belgsk och österikes tv. sedan var jag det på skolavslutningen för circka 3.500 och vi tjänade cirka 10.000 allt som allt. :kung: Men det var riktigt bra. Är du kändis nu? hehe Menar du mig:Ja :D Man är ju :kung: mrkuk:Coolt att det sändes på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Yoshi^ @ 16/06-2004 21:39:02) (Jonte The Winner @ 16/06-2004 18:28:04) ja vi hade en grej som va lite större en det där vi hade en stor jäv.a tv grej jag var programledare och det sändes på tv4 och på belgsk och österikes tv. sedan var jag det på skolavslutningen för circka 3.500 och vi tjänade cirka 10.000 allt som allt. :kung: Men det var riktigt bra. Är du kändis nu? hehe Menar du mig:Ja :D Man är ju :kung: mrkuk:Coolt att det sändes på tv Tycker jag också Yoshi^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 coungratulations Yoshi you are now Kändis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 oha krävs mycket för att upnå det! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Vi har Tallangjakten i våran skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jaa!! Det är ett gäng tjejer som alltid ska ha talangjakter och shower på skolan. Sen tvingar dom hela högstadiet sitta och glo på dom när dom står och mimar. BLLÖÖÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 vi har massor av sånt där 1. melodifestivalen (niorna vinner alltid) 2. vårkväll (loppis korvgrillning osv.) 3. niornas bal (man måste ha långklänning eller kostym hehe) 4. nobelfest (man kan inte vinna pengar men få bättre betyg) 5. lennarts cup (fotbollscup för hela skolan påhhittad av allas favvo vaktmästare lennart pansionerad nu) osv. osv. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.