-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag skulle vilja veta hur man gör flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Filmer gör man med olika program, jag gör mina med swish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hur gör man en bra flash då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Filmer gör man med olika program, jag gör mina med swish. swish? är det ett bra program? var hittar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vad är flash :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 vad är flash :huh:det kan vara filmer, effekter på hemsidor mm. kan ge dig ett exempel på en sida (flash kräver att datorn som det spelas upp på är ganska bra 1ghz i processor typ och lite i ram oxå) här är sidan: http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Nja sådär men Swish fungerar iaf vet inte var man kan ladda ner det för jag fick det av en vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Det bästa programet är Macromedia Flash MX Professional 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Grymt cool film du la upp Cloud ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.