-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Jag skulle vilja veta hur man gör flash Citera
Spaghettin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Filmer gör man med olika program, jag gör mina med swish. Citera
-=jedi knight=- Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 hur gör man en bra flash då? Citera
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Filmer gör man med olika program, jag gör mina med swish. swish? är det ett bra program? var hittar man det? Citera
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 vad är flash :huh:det kan vara filmer, effekter på hemsidor mm. kan ge dig ett exempel på en sida (flash kräver att datorn som det spelas upp på är ganska bra 1ghz i processor typ och lite i ram oxå) här är sidan: http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/ Citera
Spaghettin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Nja sådär men Swish fungerar iaf vet inte var man kan ladda ner det för jag fick det av en vän. Citera
Paradox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Det bästa programet är Macromedia Flash MX Professional 2004. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.