Gäst toxic avenger Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Heeeheee... kommer ihåg hur kul de var när man gick i 5:an... men om du gillar Yoshi, och spel i 2D med 3D-färger, så köp de. 2d spel äger! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Yoshi Tyckte jag var kul när jag var Mindre :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag tycker inte du ska köpa den,jag har lånat den av min kompis en gång då tyckte jag den va bra för jag va typ ba 7-8 år men fick nintendo64 när jag va 6 den e tråkig,mer för småbarn som nyss fått Nintendo,man ska ba käka frukter så e spelet klart,och så ska man klara den bus enkla Baby Bowser,det hörs ju på namnet "Baby Bowser" att det e ett tråkig småbarns spel :P / :unsure: Förlåt om nån av er stora har spelet å gillar den,men jah tycker inte om den iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Köp Zelda OoT Och Zelda Mm! Dom Knäcker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 det var inte det som tråden handlade om, men jag håller fullständigt med dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg